اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

چهاردیواری جهان

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۴۲ ب.ظ

هرچه بگویم در وصف ملالی که سر به دیوارهای خانه‌ام می‌کوبد، تا باخبرم کند از حضورش، کم است. صبح در رد ملال هرچه هایدگر و شوپنهاور و کیرکگارد گفته بودند را مورد تمسخر قرار دادم. ساعتی نگذشت که خود را مبتلا در هر گوشه و کنار خانه می‌چپاندم. خانه ابعاد بودن من است. بلندای ذهن و قفس بودن در این جهان و دیوارهای خانه‌ی من ابعاد طاقت جهانِ بودن. به محض آنکه امید را ببوسی و کنار بگذاری و خیالِ خیال‌پروری را از سرت بیرون کنی حجم وسیعی سرریز می‌کند در چهاردیواری خانه‌ی وجودت و نمی‌توانی که فراتر رفتن و نرفتن، هیچکدام را تاب بیاوری. 

میم می‌گوید می‌رویم لویزان به تماشای شهر. دلم خوش می‌شود هنوز می‌شود از خانه به‌درآیم. درس‌های تلنبار شده ‌و حجم خواسته‌های خواندنی و شنیدنی و یادگرفتنی در کنار همه‌ی آنچه ملال مرا تنگ می‌گیرد عصبی‌ام می‌کنند. 

فردا به نمایشگاه کتاب می‌روم. اما آغاز هفته را با حمام و چند خط مطالعه آغاز کردن ترجیح می‌دهم. پس خودم را امروز دست بسته تقدیم این تن و افسارگسیختگی و ملال‌زدگی‌اش می‌کنم تا لااقل یک هفته دست از سرم بردارد.

۹۷/۰۲/۱۴
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی