اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

از روزمرگی‌

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۵۲ ب.ظ

۱۱ کتاب خریدم. ۱۱ کتاب که حالا حالاها قرار نیست بخوانمشان و توی هیچ کجای برنامه‌ام نیستند. تازه می‌خواستم رمان در جستجوی زمان از دست رفته را هم بخرم که عقلم بر خریتم چربید. حالا خسته و کوفته دلخوش همین چند ویتگنشتاینم که به طرز غریبی امسال پی‌اش بودم، و فکر می‌کنم شاید بزودی گذرم به او بخورد. تمام ول گشتن‌ها دیگر بس است و باید از فردا خیلی جدی شروع کنم. و باید دوره‌ی مطالعاتی‌ام مشخص باشد. فاین را جدی‌تر پی بگیرم و کانت و فلسفه تحلیلی و ... پوووف 

باید اما ... اگر این پراکندگی نباشد کلافه می‌شوم و از طرفی هم ایده می‌گیرم.

این بود امروز و آنچه در سرم دارم. بروم مرغ‌ها را تا نسوخته برگردانم و ادامه‌ی فاین.

۹۷/۰۲/۱۵
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۱)

کتاب زیاد داشتید بگید ادرس بدم بفرستید بدیم به اونهایی که پول ندارند بخرن!
کامنت کاملا جدی هست! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی