اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

روزمرگی‌ها

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۳ ب.ظ

خب امسال اولین ماه رمضانی هست که به جد تصمیم بر نگرفتن روزه و سرنسپردن دارم. خودم نمی‌دانم ته‌اش کجاست اما ته‌ تر از اینجایی که هستم را لااقل قبل‌ترها به خیالم هم نمی‌گذشت.

الغرض اینکه حال و حوصله هم ندارم. دلم یک خلوت خوب می‌خواهد. فردا تولد میم هست و قرار است برویم پلور و دشت لار و اینجور جاها، که امیدوارم کمی آن خلوت از جهان را بدست دهد.

حال و روزم هم اینگونه است کا چند روزی‌ست در درس کاهل شده‌ام. بیش از هرچیز نگران زبان انگلیسی هستم و تصمیمم جدی است که باید خیلی خوب بشود. حالا فردا را برویم و بیاییم از یکشنبه کمی جدی تر. 

خالی‌ام فعلا، صفحه‌ای خالی. کاش آ بیخیال شود من که به خودم بلد نیستم پس کاش او بیخیال شود و من همینجور آدم خالی بمانم.


۹۷/۰۲/۲۸
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی