اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

رفیق

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۴۵ ب.ظ

وقتی ریکوئست فیسبوکش آمد دلم گواهی داد او از آنهاست که می‌شود با او عاشقی کرد. اکسپت و سلام علیکی تا ۱۹ اردیبهشت که پیام داد و گپی و بله من دامن از کف دادم و ۲۰ اردیبهشت ۹۸ وقتی تصویری با او حرف زدم دیگر تمام شد و او هم عاشقم شد. ح ۷ سال از من کوچکتر است. تنهاست، باکره‌ی انزوا و من را هم دوست دارد و شرایطم را پذیرفته و گفته بیا بدور از رمانس رفیق باشیم. رفیق شدیم و حالا گه گاه هوسش می‌آید و می‌رود. هیجانش کمتر است لکن ماندگارتر قرار است بشود.

دوستم دارد و دوستش دارم و رفیقیم. تجربه‌ی جدیدی از رابطه. 

۹۸/۰۲/۲۵
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۱)

جالب نوشتی مطلبو خاطرس همش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی