اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

ترس کرونا

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

اضطراب کروناست یا بهم‌ریختگی هورمونی در زمان پریود یا هر دو نمی‌دانم؟ اما حالم خوش نیست. مرهمی نمی‌جویم، که می‌دانم صبر است که مرهم است و نه جز این. اما مدام با خودم تکرار می‌کنم: قرار است چه بلایی سرمان بیاید؟ نگران بابا و مامان و مادرجونم، نگران میم، نگران خودم و عین. تاب و تحملم کم شده. کاش کش نیاید، کاش چندسال بگذرد و همه باشیم...

کاش ...

من توان مصیبت دیدن ندارم. من پناهی ندارم، خدایی ندارم، مرهمی ندارم. من تنهایم و می‌ترسم.

۹۸/۱۲/۲۴
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۲)

قدرت این هورمون ها را نمیشه دست کم گرفت :)

هم شما هم بابا و مامان هم میم هم عین ... همه خدایی دارید. و اون خدا حواسش بهتون هست...

۲۴ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۵۴ علی متین فر

چرا قیمه ها رو می ریزی تو ماستا؟! :))

دعوت می کنم از شما و خوانندگان که به وبلاگم سر بزنین و داستان کوتاه طنزم درباره ماجرای قرنطینه کرونا رو بخونید. 
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی