اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

پرت و پلا

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۷ ب.ظ

امشب از اون شب‌هاییه که دلم می‌خواد کسی بود که دوسم می‌داشت، با خیال من غرق میشد و به خودش که میومد دلتنگم میشد و بهم پیام می‌داد و می‌نوشت که دلتنگمه. اما من پیر شدم و فصل این شیطنت‌ها به پایان رسیده. در پاییز عمرمم، و هنوز فکر می‌کنم زیبا و خواستنی‌ام، درحالیکه زیبایی خزان زیبایی ذاتی نیست. 

ولش کن این حرف‌ها رو. امشب دلم می‌خواد از خودم حرف بزنم. حرف‌هایی خیالی پست کنم و یه عالمه آدم بیان و لایکم کنند. 

راستی چیشد ما معتاد شدیم به لایک شدن؟ کی؟ کجا؟ چه‌جوری این قابلیت رو در ما تشخیص داد که ما بنده‌ی دیده شدنیم؟ محتاج ارتباط دلخوشکنکیم؟

باید برم سراغ کتابهام، همون کتاب‌های خودیاری. علاج واقعه الان تو دست اونهاست.

۹۹/۰۹/۰۲
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی