اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

خرت و پرت

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۹ ب.ظ

حال روحی‌ام مساعد نیست و دوباره توی جاده‌ی پی‌ام‌اس افتاده‌ام با کلی دست‌انداز و خرابی.

حالم بد است و دلم می‌خواهد برای یکی دل بسوزانم. قطع به یقین چه کسی بهتر از مادرجون می‌تواند اشکم را درآورد؟

بگذریم، ایده‌ای بسرم زده.

من تقریبا همیشه، پیش همه نقش بازی می‌کنم، دروغ می‌گویم و چیزهایی می‌سازم که نیستند. حالا قصد دارم اینجا از همان نقش‌ها بازی کنم.

اما آخر قرار بود اینجا شبیه به خودم باشد؟!

خب آن هم من است عزیزم. منی زاده‌ی ذهنم. چه ایرادی دارد این وجه‌ام را هم به اینجا بیاورم؟

 

۹۹/۰۹/۱۵
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی