اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

جمعه

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۲۱ ب.ظ

روزهای جمعه چای ارل‌گری دم می‌کنم و توی استکان کمر باریکِ لب‌طلایی‌ای که عین برایم خریده چای می‌نوشم.

اگرچه من یک زن خانه‌دار و خانه‌نشینم اما روزهای جمعه جوری دیگر می‌گذرد، حال و هوایش حال و هوای روزهای جمعه‌ی کودکی‌ست، با همان ذوق و همان فراغت. تقریبا سعی می‌کنم به/با خودم خوش بگذرانم. 

راستش همه‌ی ما نیاز داریم خط خشک زمان را بشکنیم. لازم است این دلمردگی را کش ندهیم و خب ابتکار من ایندکسیکال کردن زمان است، همان کاری که پیشینیان ما کردند. سال و فصل و ماه و هفته و روز را خلق کردند تا از فرسودگی‌ی گذر زمان بکاهند.

۹۹/۱۰/۲۶
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی