اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

این روزها کی تموم میشه؟

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۹ ب.ظ

از خودم بخوام بگم اینجوره که این روزها به شدت پریشونم، خیلی افسرده‌ام و هیچ چیز برام نه لذت‌بخش که حتی رضایت‌بخش هم نیست. تنها کمک احوالم سیگاره و تنها دلخوشیم صندلی‌ای روی بالکن که غروب و شب اونجا خلوت می‌کنم و سیگار می‌کشم.
نوشتن در وبلاگ هم دیگه آرومم نمی‌کنه و مدام چنگ می‌اندازم به چیزهای مختلف تا شاید لحظه‌ای از احساسات منفی‌ام بکاهم و خب هربار می‌بینم همون چنگ انداختن بیشتر آشفته ام می‌کنه.
این روزها به شدت احساس تنهایی می‌کردم و حسم شبیه یک پاره کاغذ در مشت زمانه بود. حسابی مچاله شده‌ام.
دستم به هیچ کاری نمیره و حتی توان تمرکز برای مطالعه‌ی یک پاراگراف رو هم ندارم. از همه چی خسته و دلزده‌ام و تقریبا فقط نفس می‌کشم و با بی‌میلی غذا می‌خورم و مدام خود ارزایی می‌کنم و خلاصه زنده‌ام.

خیچ دیدی ندارم که این روزها کی تموم میشه یا چیجوری میشه تموم بشه؟

زندگی اما نه عذاب و نه لذت است. راستش مغزم کار نمی‌کند. رخوت تمام را گرفته.

مری‌آنژ

۰۰/۰۴/۰۳
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی