اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

ظرفی که لبریز نشد

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

دلم یه جور عاشقی و مهر و شیطنتی می‌خواهد که ظاهرا دست سن و سال من به آن نمی‌رسد. دزدکی به پایی من را.

آیا هیچ کس هست که عشقی ناب را لمس کند. عشقی که در فیلم‌ها و عکس‌ها آمده‌. 

من دلتنگم. برای عشقی که هیچ گاه لبریزم نکرد.

دارم گریه می‌کنم، و لابد از خاصیت پی‌ام‌اس است و الا باید بنشینم و کارهایم را به سرانجام برسانم. عشق و طلب عشق مال جوان‌های بیکاری‌ست که لااقل اگر وقتشان را تلف کنند پای این میل‌ها و تمناها، زمان پیش‌ رویشان از من بیشتر است.

 

پس صورتت رو بشور و برو سراغ زندگیِ معمول.

۰۱/۰۸/۱۵
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۱)

و من چقدر از این زندگی معمولی میترسم ... 🙄

پاسخ:
ترس ندارد؛ مثل مردن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی