اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

سگ سیاه، خیلی سیاه

چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۲۹ ب.ظ

نشد. نمی‌شود. زورم نمی‌رسد به این سگ سیاه افسردگی. دارد مچاله‌ام می‌کند. دارم له می‌شوم. 

درد دارم. بی‌قرارم. هیچ چیز در زندگی خوشنودم نمی‌کند. هیچ چیز مطبوع و خوشایندی نمی‌یابم. سیگار چند ساعت جواب است و باز همان آش و همان کاسه.

چیزی گلویم را می‌فشرد. هیچ چیز نه قشنگ است و نه لذت‌بخش. همه چیز آزارم می‌دهد. می‌خواهم فقط به خواب بروم. می‌خواهم باشم اما زندگی نکنم، درگیر زندگی نباشم.

نه حالتم افسرده است و نه حالم هیچ شباهتی به افسرده‌حالی‌های پیشینم دارد، فقط دارم رنج می‌برم از چیزی که نمی‌دانم چیست، اما تصور می‌کنم آن، فقدان لذت است.

 

۰۱/۰۸/۲۵
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی