اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

درباره‌ی کاف و می‌تو

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۴۴ ب.ظ

دیروز ض از کاف برایم گفت. سوءگیری‌اش غلبه داشت و چه کسی منکر این شخصیت سادیسمی و زیاده‌خواه او نیست، اما نمی‌توانم ذهنم را به قبول متجاوز بودن تسلیم کنم. من فکر می‌کنم اگر کسی مقصر باشد، بیش از دخترهای آسیب دیده، خانواده‌ی او، نظام آموزشی و جامعه است. فکر می‌کنم خیلی کسخره باشد که بخواهیم آدمی جوری کند تا جبران این کاسنی بشود.

اما من درباره‌ی خودم می‌دونم مقصر خودمم. خودم خواستم، تن دادم، و خریت محض بود، اگرچه لذت بردم ولی حقارتی داشت و بیماری و آسیب و تروما و ... 

آدم‌ها نمی‌خوان مسئولیت کارهای خودشون رو به عهده بگیرند و برای همین هم چنین اتهام‌هایی می‌زنند.

ولی خب قابل انکار نیست که زن در نظام آموزش ندیده‌ی مردسالار که هیچ قانون پشتیبانی هم نداره آسیب زیادی متحمل میشه و بایستی در این ابتدای راه لااقل کارهایی کرد که از این هزینه‌ها بکاهیم. یکی اش همین جور نبودن کاف شاید!

۰۲/۰۱/۲۳
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی