اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

برهوت کیهان

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ

غمگینم، مثل مردم ژاپن که از رادیو جواهر شنیدند که جنگ تمام شد و ما پیروز نبودیم.

 

اینکه پی‌ام‌اس با آدم چه کارها که نمی‌کنه، یکی‌اش اینکه گلوی بغض‌آلودم رو فشار دادم تا گره‌اش را قورت بدهم. چون نمی‌فهمم چرا باید با خواندن تاریخ ژاپن گریه‌ام بگیرد وقتی در کشوری بسا نابه‌سامان‌تر از ژاپنِ آن روزها دارم زندگی می‌کنم. نمی‌فهمم چرا باید دلم برای کسانی بسوزد که مثل ما اسیر خرفت‌های جنگ‌طلب هستند. همانند ما دلسوزی بر سر ندارند. همانند ما ویلان و سرگردانند. 

چرا به حال خودم و خودمان نگریم؟ آیا سِر شده‌ایم؟ آیا هنوز عمق فاجعه را حس نکرده‌ایم؟

آه چه بی‌سامانیم ما انسان‌های رها شده در برهوتِ کیهان. 

۰۲/۱۲/۰۹
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی