اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

خانه تکانی

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ

مشغولم به خانه تکانی، یا تغییر چیدمان. کمی اوضاع این خانه را به‌سامان‌تر کرده‌ام و حالا راضی‌ترم. البته این کوچکی بیش از حد واقعا سخت و اذیت کننده‌ است، در هر حال، اما می‌شود قابل تحملش کرد، که فعلا کردم. 

حالا تمام بدنم درد می‌کند. انگار ۵ ساعت توی آب دست و پا زده باشم. حتی فرصت رسیدگی به خودم را هم نداشتم. از یک روز قبل از تولدم شروع شد و حالا بعد اندی روز نشسته‌ام پشت میز و فکر می‌کنم، فعلا می‌شود ادامه داد.

ادامه می‌دهم.

به نحو خفت‌باری ادامه می‌دهم.

امروز یه عالم ظرف برای سبز کردنِ سبزه آماده کردم. یه عالمه سبزه سبز می‌کنم. سال بعد؟ هه. 

چه امیدها ... چه امیدها .... ناتانائیل...

۰۲/۱۲/۱۹
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی