اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

اینگونه‌ام

دقیق‌ترین نسخه از خودم که می‌شناسم

Certified copy

بایگانی

سایه‌ی مخوف

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

صدای یخچال قطع شده، احتمالا بغد از بمب مغناطیسی همینقدر سکوت رو تجربه خواهیم کرد. دلم آشوبه. از دورها صدای خوش و بشی میاد که گویی مهمان به خانه‌ای آمده. از خانه‌ی بغلی صدای کودکانه‌ی پسرکشان می‌آید. از دورها صدای خنده. 

آرامش پیش از طوفان. پروازها معلق شده. قرار است گویا همین روزها پاتکی بزنند و من دارم به تک تک خودمان فکر می‌کنم. به سوریه، به اوکراین، به افغانستان، به غزه، به ... همه‌ این دیارهای جنگ‌زده. به کودکیِ ما. به نوجوانی و جوانی‌ا که د جنگ داخلی ذشت. به میانسالی که لز ساه‌ جنگ سو سو می‌زند.

فرداها چه خواهد شد؟

۰۳/۰۱/۲۹
آنی که می‌نویسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی